Adana Defterdarlık Heyetinden Karaisalı Belediyesi’ne ziyaret

Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti.

Yaşam Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 13:01:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
6 okunma
Google News

Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette kamu kurumları arasındaki iş birliği, mali konular ve yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, Adana Defterdarı Ahmet Balıkçı, Mükellef Hizmetleri Müdürü Taner Canbolat, Karaisalı Vergi Dairesi Müdürü Dilek Akçalı ve Gelir Uzmanı Mehmet Çetin’i belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.

Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik değerlendirmeler yapılırken, kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekildi. Başkan Şimşek, nazik ziyaretlerinden dolayı heyet üyelerine teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Ziyaretin sonunda günün anısına hatıra fotoğrafı çekilirken, karşılıklı iyi niyet temennileriyle görüşme sona erdi. Karaisalı Belediyesi ile kamu kurumları arasındaki güçlü iletişim ve iş birliğinin önümüzdeki süreçte de devam edeceği belirtildi.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.