Büyükşehir Gerekeni Yaptı: Kaldırım İşgali Sona Erdi
Artı Haber Gazetesi'nde yayınlanan“Özel Hastaneyi Kim Koruyor?”başlıklı haberden sonra Büyükşehir Belediyesi Mustafa Kemalpaşa Bulvarı üzerinde bulunan özel hastane önünde yaşanan kaldırım işgali krizine giriş-çıkışa çelik dubalar koyarak noktayı koydu

KALDIRIM İŞGALİNE SON
Geniş yankı bulan haberin gazetemizde yayınlanmasının ardından Büyükşehir Belediyesi yetkilileri harekete geçti.
Vatandaşların tepkisi ile ilgili yaptığımız haber sonrasında kentin göbeğinde bulunan her gün binlerce insanın uğrak yeri olan Mustafa Kemalpaşa Bulvarı üzerinde yer alan özel Medicalpark Hastanesinde yaşanan otopark krizine Büyükşehir Belediyesi yetkilileri son noktayı koydu.
GEREKEN ACİLEN YAPILDI
Özel hastanenin önündeki kaldırım ile bisiklet yolunun araçlar tarafından tamamen zapt edilmesine tepki gösteren vatandaşlar konuyu Adana konusunda her zaman duyarlılık gösteren Valisi Mustafa Yavuz ile Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer’in bu tür işgallere radikal kararlar alarak çözüm bulacaklarına inandıklarını belirttiler.
Adana Büyükşehir Belediyesi’ne yaptığı hizmetten dolayı vatandaşlar adına teşekkür ederiz..
HABER: EBRU UYSAK/ ARTI HABER GAZETESİ







